הקדמה  בדיקות איתור סמים מאמרים  מוצרים  דף הבית
 
   
   
צור קשר עכשיו
     

יגאל אורן מלווה אותך עם שיטה ייחודית שתאפשר לך להגמל מסיגריות באמצעות טיפות טבעיות וייחודיות - בתשלום

 
       
סוף סוף לקחתם את ההחלטה האמיצה: זיכרו:

 "עישון הוא לא התמכרות - אלא הרגל"

איך עושים זאת הכי נכון ומצליחים לעבור להרגל בריא יותר?

הנה שיטה שתסיע לך לעשות את זה קל ופשוט יותר.

השיטה שלנו המובאת כאן למטה היא חינמית ומובטח 100% גמילה אם תעקבו אחר ההוראות.

המשל להסביר את הסיבות להרגל נלקח מהספר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" של אלן קאר.

המשל: תארו לעצמכם שהייתי מוכר לכם שפופרת קטנה של משחה שמרגיעה גירויים בעור. הייתם מורחים אותה ורואים כי טוב, אלא שלמחרת היתה מופיעה באותו המקום אדמומיות קלה. הייתם מורחים את המשחה שוב, והאדמויות היתה נרגעת. עד יום המחרת. למחרת היא היתה מופיעה שוב, ומגרדת קצת יותר. הייתם קונים ממני שפופרת חדשה, ומורחים שוב, ובכל יום מגלים שהגירוי התפשט עוד ועוד, ושאתם צריכים למרוח עליו יותר ויותר משחה כדי להעלים אותו ולהירגע.

בינתיים הייתם מתחילים לאבד קצת מחוש הטעם שלכם. הכושר הגופני היה יורד. הייתם משתעלים יותר, מסריחים יותר, עור הפנים שלכם היה מזקין מהר יותר. הדבר העיקרי שהיה מעסיק אתכם היה מועד מריחת המשחה המרגיעה.

כשהפריחה כבר היתה בכל מקום בגוף, מישהו היה אומר לכם: אתם יודעים, אתם חולים. והסיבה למחלה היא המשחה שלכם. היא גורמת לגירוי להתפשט, ובמקום לטפל בו, היא רק דוחפת אותו אל מתחת לעור לעוד יום. אבל אם תפסיקו להשתמש במשחה – לגמרי – הגירוי יתחיל להיעלם. הוא ילך ויקטן, ואחרי שלושה חודשים תהיו חופשיים גם ממנו וגם משאר תופעות הלוואי.

האם הייתם ממשיכים להשתמש במשחה?

אנחנו מלמדים אותך דרך שתעזור לך להוציא את ה"קישקוש" מהראש.

זו תקופת התחדשות וככזו, אתם מוכרחים לשנות את סדר היום שלכם וההרגלים.

רצוי לקבוע סדר יום קבוע ולהקפיד על השעות.

על הבוקר מיד כשמתעוררים יש לשתות כוס מים.

רעב מחזק את הצורך בעישון ולכן יש לקבוע שעות קבועות לארוחות  ונישנושים הארוחות הקלות מפוזרות לאורך שעות היום,רצוי לאכול מעט בכל "ארוחה" שכזו:

דוגמא לתפריט יומי. (ניתן לקבל מאתנו תפריטים של "תזונה נבונה")

07:30 בבוקר -2 כוסות קורנפלקס עם חלב אורז

30: 10 תפוח עץ ירוק ואפרסק

12:30 צהרים: סלט ירקות,גזר צימס עם צימוקים,אורז מלא,קציצת ירק,חטיף גרנולה.בסיום הארוחה השתייה

16:00 תה צמחים קר ועוגיית קוואקר

19:30 סלט חסה,טונה,תפוח אדמה אפוי בנייר כסף רוטב פטריות,פירכיות אורז

20:00 מקלות גזר,סלרי,מלפפון,ברוטב אלף האיים.

במהלך כל היום שתו הרבה מים, והימנעו ממשקאות: קפה,קולה,בירה ואלכהול,וממאכלים פיקטנטים ומלוחים.

הקושי הפסיכולוגי הוא רק במהלך שלושת הימים הראשונים לאחר מכן הצורך נעלם לאחר 40 יום תרגישו משוחררים לגמרי ואז אתם חייבים לעצמכם להגיד "לא" לסיגריה.

בהצלחה!

אדם הובר