תזונה נבונה
 

מה שאנחנו אוכלים הופך להיות חלק מגופינו - וכמו שחשוב מה מוציאים מהפה כך חשוב מה מכניסים אליו "זלמן"

"יש אמת רבה באימרה שהאדם הוא מה שהוא אוכל" - גנדי

תזונה נבונה נבנית על ידי התאמה אישית לסועד,לכל אדם יש תכונות אישיות שעל פיהם עליו להתאים את סוג המזון אותו הוא צורך, בריאות נבנית מאוכל טבעי ואורגאני והימנעות מאוכל מעובד, מזוקק, ארוז, מבושל מדי, מומלח, מסוכר, מטוגן, משומר עם כימיקלים וצבעי מאכל.  טיפים נוספים

הגוף שלנו נשאר בריא כשמזינים אותו במאכלים בריאים:פירות וירקות טריים, דגנים, קטניות, אגוזים וזרעים.

אנו חייבים לאכול את האוכל הנכון על מנת לבנות בריאות ברמה גבוהה ויציבה. גוף האדם הוא מבנה מורכב. הזמן הממוצע שכדורית אדומה חיה הוא 120 יום, וכשהיא מתה, היא מוחלפת בחדשה. כל עוד אנו מספקים לגוף את חומרי ההזנה הטבעיים שהוא זקוק להם, האיברים השונים והרקמות מתחדשים בעצמם. אחרת, התאים מתפרקים ומתים לפני הזמן המיועד, והם שוקעים ברקמות כרעלים ומורידים את היכולת של איברים ורקמות לפעול כראוי.

 

    החוקים שלנו מבוססים על הרמב"ם

  • אוכל טבעי, מלא וטרי
  • 60% מהאוכל צריך להיות לא מבושל
  • התזונה הכוללת 80% אוכל בסיסי ו- 20% אוכל חומצי
  • 6 ירקות, 2 פירות, 1 פחמימות ו-1 חלבונים ביום
  • אוכל מגוון
  • הפרדת פחמימות וחלבונים
  • סיבים
  • אין לחמם את האוכל יתר על המידה
  • לא לבשל במים, לא בחום גבוה ומבלי שאויר יגע באוכל
  • בשר צלוי, מאודה, מבושל בתנור
  • שתו מים איכותיים
vegetables nutrition

תזונה – "תן לאוכל שלך להיות התרופות שלך, ולתרופות שלך להיות האוכל שלך" – היפוקרטס.

למה רצוי לא לאכול ארוחות כבדות בשעות הערב?

האוכל שלנו עשוי ממאכלים ותבלינים טבעיים בלבד, ללא אבקות וללא חומרים משמרים,צבעי מאכל,ותוספות מלאכותיות כל שהן,

תזונה נכונה היא תזונה נבונה וכך גם מורכב התפריט שלנו שבנוי על בסיס חישובי קלוריות בצריכה היומית -  תוך הימנעות ממאכלים הקשים לאיכול

לחם הבית שלנו אינו מכיל גלוטן וכל האוכל עשיר בסיבים תזונתיים

ידוע שרוב הבעיות הרפואיות שלנו היום נובעות כתוצאה מאי שמירה על גוף בריא - נפש בריאה בגוף בריא

מחשבון קלוריות

לחץ על הלוגו שרותי הבריאות של הובר 

 

 

  רדיקאלים ותוספי מזון